נוהל שימוש והזמנת אולם אירועים

 | עדכון אחרון: 13/11/2016 12:01

נוהל שימוש והזמנת אולם אירועים

 

מזל-טוב לכם משפחה יקרה,

לקראת שמחתכם המתקרבת אנו מאחלים לכם הצלחה בארגון האירוע, מאמינים שהאולם ישמש אתכם כהלכה ומבקשים שתקפידו על הנהלים לרווחתם של כל הנהנים מן האולם אחריכם ולמניעת עגמת-נפש.

 

נוהלי השימוש באולם:

1.הזמנת האירוע

יש לשלוח הזמנה דרך האתר היישוב,

הזמנה מאושרת רק על ידי קבלת מייל חוזר המאשר זאת,

2.התשלום עבור השימוש באולם

תעריף מופיע בטבלה המצורפת מטה.

3.קבלת האולם

האולם ינתן ביום האירוע בשעות הצהרים, בשבתות ינתן האולם ביום שישי בבוקר בתיאום  עם אחראי האולם לצורך השבת ינתן מפתח האולם לבעלי האירוע.

4.שבתות 

יש להקפיד בשבתות, בין השעות 14:00 עד 16:00 שדלתות האולם יהיה סגורות וילדים לא ישחקו ברחבה החיצונית ליד הכניסה לאולם. אנא הקפידו על סעיף זה על מנת לא להפריע למנוחת השכנים.

5.א. ניקיון האולם

האולם שיועמד לרשותכם יהיה נקי על-פי הכללים שקבעה הוועדה לרווחתכם: רצפת האולם, המטבח והשירותים, ציוד המטבח, כסאות ושולחנות האולם ורחבת הכניסה.

ב. הציוד באולם יכלול:    

  • 15 שולחנות עגולים + "חמורים"
  • כ- 200 כסאות לבנים
  • 4 שולחנות מלבניים פלסטיק מתקפלים באורך 1.80 מטר
  • 8 שולחנות מלבניים פלסטיק ועץ באורך 2.40 מטר.
  • מיחם ל- 150 כוסות
  • מקררים ומקפיא

את הציוד הנ"ל יש להחזיר בסוף האירוע לאזור המקרר.

כסאות מלוכלכים יש להניח בערימה נפרדת.

לשימושכם גם מטאטא, מגב ויעה – נא הקפידו על הימצאותם גם בסוף האירוע. אין להוציא ציוד כלשהו מתוך האולם.

כל ציוד נוסף הנמצא באולם כגון: מגשים וכוסות, נועד אף הוא לשימושכם, אך יש להחזירו נקי למקומו בסוף האירוע.

 

6.      לרשותכם עומדת מערכת ברקו ומסך בתוספת תשלום, ניתן להתחבר לברקו    בVGA וHDMI, שימו לב בעת האירוע שארון שקע הברקו יהיה פתוח

7.      לרשותכם עומדת מערכת תאורה צבעונית בתוספת תשלום אשר ניתנת לתפעול מאזור נגן האירוע ומאפשרת מתן תאורה בעוצמות ובצבעים שונים ובכך לתת אווירה ייחודית ונעימה במהלך האירוע, בא הזמנתם שימו לב שארון זה יהיה פתוח בתחילת האירוע.

8.      פינוי הזבל – בתום האירוע יש לפנות את כל הפסולת מן האולם ומסביב לו, כולל ריקון הפחים.

9.      חשוב מאד! יש לפנות את הזבל לתוך הפח ציבורי בלבד ולא לפחי השכנים !

10.      נקיון בסיסי- _ יש להשאיר את המטבח נקי ומסודר וכן לטאטא את הרצפה.

11.      מקררים ומזגנים – יש לרוקן את המקררים לגמרי. יש לכבות את המזגנים בתום האירוע.

12.      לאור שיפוץ האולם אין לתלות קישוטים על הקירות / על הדלתות / על התקרה.ניתן לתלות אך ורק על המחיצות.

13.      תפאורה – יש לפרק את כל התפאורה מהמחיצות כולל נייר דבק. במקרים מיוחדים בהם מבקשת משפחה להשאיר פרטי תפאורה לטובת זו הבאה מיד אחריה – ניתן לעשות זאת בתיאום עם האחראי.

14.      אין להשתמש בתותח קונפטי המעיף גזרי נייר באוויר !!!   (הדבר פוגע בתקרת האולם וכן הניירות נדבקים לרצפה).

15.  יש להקפיד על נעילת האולם במהלך השבת.

16.  סיום האירוע – לטובת התושבים הקרובים לאולם, יש להקפיד להפסיק את המוסיקה בשעה 23:00 בדיוק. כמו כן, יש לשמור על השקט באזור האולם בייחוד ברחבת הכניסה לאולם. יש לתאם מראש עם הקייטרינג שימנע העמסה רועשת למשאית וצעקות מלצרים.

17.  במקרים חריגים (חלילה) של אי הקפדה על ההוראות, תאלץ המשפחה לשלם 200 ש"ח לכיסוי הנזקים.

18.  כניסת רכב לשביל המשתלבות ( משעול מוריה) יהיה רק לצורך פריקת ציוד לפני הארוע והעמסתו בתום הארוע.

19.  אין להחנות רכבים מכל סוג שהוא בשביל הנ"ל במהלך הארוע.

20.  בעל האירוע ידאג שאורחים לא יחנו את רכבם בצורה שתפריע לאוטובוסים לעבור בכביש הראשי.

21.  במקרה של ביטול האירוע עד שבעה ימים לפני האירוע ללא עלות, לאחר מכן עלות ביטול הינה 500 ₪.  במקרים מיוחדים ניתן להגיש בקשה לוועדה לביטול העלות.

תעריף השכרת אולם

 

 

מחיר בש"ח אורחים

מחיר בש"ח תושבים

 

1250

1000

ערב כולל אוכל

875

700

ברית עד  3 שעות

200

150

כל שעה נוספת

1875

1500

שבת

200

150

ערב ללא אוכל עד שעתים

375

300

ערב ללא אוכל עד 4 שעות

1875

1500

יום עם אוכל (יממה)

625

500

יום ללא אוכל (יממה)

300

250

שמוש במסך + מקרן (לערב)

200

150

שימוש בתאורה

200

150

ניקוי יזום (עקב אי החזרה במצב הולם) בנוסף לתשלום השכירות

625

500

סעודה אחת בשבת

 

 

לתושבי פדואל:  כסא = 3  ₪   ;   שולחן  =  15 ₪

לתושבי חוץ :  כסא =  5 ₪    ;     שולחן = 25 ₪